.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دانلود بازی فرار هیجان انگیز Rope Escape v1.07 + سکه بی نهایت

 

Rope Escape یک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که نسخه جدید آن را همراه با پول و سکه بی نهایت برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا شما باید از هر وسیله ای که خاصیت فنری دارد برای پرواز در میان درختان استفاده کرده و مسیر خود را در میان درخت های انبوه پیدا کنید ، همچنین باید مراقب سنگ های بزرگ ، حیوانات وحشی و نیزه هایی که سرخپوستان به سمت شما پرتاب می کنند باشید. بازی دارای محیط زیبا و گرافیک بالایی می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , رکوردزنی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فرار هیجان انگیز Rope Escape v1 , 07 + سکه بی نهایت ,
:: بازدید از این مطلب : 1317
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 28 فروردين 1392

 

دانلود بازی پلیسی پرونده مشکوک FBI : Paranormal Case v1.1

 

Paranormal Case یک بازی فوق العاده زیبا و فکری می باشد که در آن شما به عنوان یک مامور با تجربه Fbi بر روی پرونده غیر عادی در حال کار کردن می باشید. در مکان های مختلف قتل های مشکوکی اتفاق می افتد که شما باید با پیدا کردن سرنخ و موارد مشکوک قاتل را پیدا کنید. در هر مرحله شما در صحنه جنایت قرار گرفته و باید به دنبال موارد مشکوک بگردید. بازی دارای ۴۰ مرحله زیبا و هیجان انگیز می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پلیسی پرونده مشکوک FBI : Paranormal Case v1 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 1609
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 28 فروردين 1392

 grey پیوند ستارگان با Stars Sky v1.15

Stars Sky یک بازی چالش انگیز و اعتیاد آور با گرافیک و صداهای زیباست. با لمس کردن نمایشگر و چرخش انگشت، ستاره های قرمز را به هم وصل کنید. اگر ستاره ها را به هم پیوند دهید، رنگ آن ها به آبی تغییر می کند. دو حالت بازی شامل آسان و نرمال وجود دارد که می توانید برای شروع از حالت آسان آغاز کنید. پس از پایان این بازی ها، حالت نرمال برای بازی انتخاب خوبی است. در این حالت تعداد خاصی از ستاره ها باید به یکدیگر متصل شوند و در صورتی که این تعداد کمتر از تعداد درخواستی باشد، مرحله به پایان نمی رسد. توجه کنید که در این حالت مراحل قفل هستند و با کامل کردن هر مرحله، سایر مراحل باز می شوند.



:: موضوعات مرتبط: بازي , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: پیوند ستارگان با Stars Sky v1 , 15 ,
:: بازدید از این مطلب : 807
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey فرار مادربزرگ با Angry Gran Toss v1.0.2

در بازی Angry Gran Toss مادربزرگ عصبانی در بیمارستان آدم های عصبی زندانی شده است و باید خود را بوسیله پرتاب شدن از بالای دیوار و پرواز کردن با توپ، جت و تفنگ، نجات دهد. شما در نقش این مادر بزرگ بازی می کنید. تلاش کنید خود را با توپ پرتاب کنید و به وسیله ماشین پرواز و تفنگ از خود مراقبت کنید. با سایر دوستان خود در کسب امتیاز بالا رقابت کنید و سعی کنید از آن ها جلو بیفتید. برای بازی بهتر، بیش از ۲۰ حیوان اهلی را که هرکدام توانایی های ویژه ای دارند، آموزش دهید تا به شما در فرار کمک کنند.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: فرار مادربزرگ با Angry Gran Toss v1 , 0 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey حذف اردک ها با Wacky Duck   Storm v1.0.4

Wacky Duck – Storm یک بازی بسیار سرگرم کننده است که علاقه مندانی را در سراسر دنیا دارد. اردک های زیبایی با رنگ های گوناگون در نمایشگر آشکار می شود. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که اردک های هم رنگ را هرگاه به تعداد ۳ رسیدند حذف کنید. بدین ترتیب امتیازاتی را می گیرید که شما را در به پایان رساندن هر سطح و رفتن به سطح بعد کمک می کند. افزون بر این حالت های مختلفی برای انجام بازی هست که از جمله آن ها می توان به سیستم تخم های طلایی اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: حذف اردک ها با Wacky Duck – Storm v1 , 0 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 872
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey تولید عسل با Buzz Buzz The Bee v3.2

بوز بوز زنبوری دوست داشتنی است که برای زنده ماندن به گل هایی نیاز دارد که بتواند از آن ها عسل تولید کند. وی هم اکنون به شدت به کمک شما برای یافتن این گل ها نیاز دارد. در واقع در بازی جذاب Buzz Buzz The Bee به بوز بوز کمک می کنید تا گل هایی را برای ادامه زندگی و تولید عسل پیدا کند. با یک بازی خوب تلاش کنید زنده بمانید. با Buzz Buzz The Bee حماسه طبیعت را در زنده ماندن تجربه کنید، به یک دنیای فانتزی وارد شوید و حقیقت این سیاره را بیابید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: تولید عسل با Buzz Buzz The Bee v3 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 887
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey ماهیگیری حرفه ای با Fishing Paradise 3D v1.0

آیا همیشه آرزو داشته اید که دریاچه شخصی خودتان را برای ماهیگیری داشته باشید؟ با Fishing Paradise هم اکنون به آرزوی خود برسید. با یک قطعه زمین شروع کنید و آن را تبدیل به بهشت ماهیگیری کنید. می توانید به گونه های محبوب خود غذا دهید، دوستانتان را دعوت کنید، میزبان مسابقات باشید و بسیاری موارد دیگر. افزون بر این با این بازی می توانید به ۱۴ نقطه زیبا در سراسر دنیا سفر کنید، ماهی های آب های شور هاوایی را شکار کنید، و یا حتی در جستجوی هیولاها به رودخانه مکونگ بروید. بیش از ۵۰ گونه ماهی در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را با داشتن مهارت و اندکی شانس صید کنید. قدرت ماهی و حرکات آن ها بسیار طبیعی و با توجه به قدرت آن ها در دنیای واقعی طراحی شده است. از دیگر ویژگی های بازی این است که می توانید با سایرین در سراسر دنیا رقابت کنید و جوایز برتر را دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری حرفه ای با Fishing Paradise 3D v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey موتورسواری مهیج با Bike Race Free   Top Free Game v2.3.1

Bike Race Free – Top Free Game یک بازی جالب است که در آن می توانید با کج کردن گوشی بر موتور خود تکیه بزنید و با لمس کردن نمایشگر گاز بگیرید یا ترمز کنید. امکان بازی چند نفره، کنترل آسان بازی، وجود ۱۲ دنیای اعتیادآور و … از ویژگی های این بازی است. ۹۶ مسیر چالش انگیز نیز طراحی شده است که می تواند برای محک زدن شما امتحان خوبی باشد. هم چنین برای باز کردن قفل مرحله ها، تلاش کنید ستاره ها را جمع آوری کنید. ۱۳ نوع موتور نیز برای انتخاب وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه و دلخواه خود آن ها را برگزینید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , مسابقه ای , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: موتورسواری مهیج با Bike Race Free – Top Free Game v2 , 3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey ماجراجویی های پاندا با PandaVenture Retro Platformer v1.3

اگر از علاقه مندان به بازی های قدیمی مانند سوپر ماریو، سونیک، بچه های الکس، و … هستید، بازی جذاب PandaVenture Retro Platformer برای شما خواهد بود. نسخه بتای این بازی شامل ۵۰ سطح است که آپدیت های بعدی نیز در آینده ارایه خواهد شد. این بازی بر گوشی هایی چون Samsung Galaxy S2, S3, Nexus 7, Sony Arc s, VegaComb, و Samsung galaxy 8.9 تست شده است. در این نسخه تغییراتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به رفع برخی باگ ها و اضافه شدن ۲۵ سطح به بازی اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: free download adventure games for android , free download adventure of panda game for android , free download panda game for android , free download PandaVenture Retro Platformer v1 , 3 apk , free download PandaVenture Retro Platformer v1 , 3 with direct link , free download the last version of PandaVenture Retro Platformer for android , اندرويد , بازي اندرويد 2013 , بازي براي galaxy s3 , بازي جديد htc one x , دانلود آخرین ورژن بازی PandaVenture Retro Platformer برای اندروید , , دانلود بازي galaxy note , دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان بازی PandaVenture Retro Platformer برای اندروید , دانلود رایگان بازی قدیمی پاندا برای اندروید , دانلود رایگان بازی ماجراجویی های پاندا برای اندروید , دانلود رایگان بازی ماجرایی برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی زیبای Pegland v1.0.0

 

به Pegland سرزمینی پر از عجایب دیدنی خوش آمدید . در Pegland شما باید هدف گیری و شلیک کنید و به Peg ها شلیک کنید . به همه ی Peg های صورتی شلیک کنید قبل از اینکه ان ها از دید شما خارج شوند .

هیجان بیشتری می خواهید ؟ به آن ها طوری شلیک کنید که پس از برخورد تیر به آن ها در سطل بیافتند !

برای دانلود بازی Pegland و تصاویر بیشتری از محیط ان در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , نشانه گیری , فکری و پازل , کلاسیک , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زیبای Pegland v1 , 0 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی زیبا و اکشن Thump The Zombie (Brave Boy) v1.3

 

Thump The Zombie یک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . گورستان زوزه یک مکان بسیار خطرناک برای یک کودک به حساب می اید اما شما یک کودک معمولی به حساب نمی آیید ! در این بازی زیبا باید زامبی های عصبانی را نابود کرده و به مراحل بعدی راه پیدا کنید و دنیای پر از رمز و راز بازی را کشف کنید. همچنین می توانید سوار اسکیت بورد خود شده و پرواز کنید. این بازی با صفحه کلید گوشی Xperia play سازگاری کامل دارد همچنین بر روی سایر گوشی ها و تبلت های اندروید نیز قابل اجرا می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زیبا و اکشن Thump The Zombie (Brave Boy) v1 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 972
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی جنایی مامور پیشگیری Profiler Extended Edition HD v1.0 همراه دیتا

 

آیا شما می توانید او را در زمان مناسب پیدا کنید ؟ Smith یک پلیس بازنشسته است که به زودی Deckard جایگزین او می شود اما هنوز چند روزی از بازنشستگی او مانده است و او نمی خواهد استراحت کند. قاتل بازی به دنبال یک الگوی دقیق می باشد که شما باید به آن پی ببرید. Smith و Deckard به دنبال این قاتل سریالی و دلیل قتل های پی در پی او می باشند قبل از اینکه قاتل شخص دیگری را به قتل برساند باید او را پیدا و دستگیر کنند. حال شما در این بازی باید به دنبال سرنخ و موارد مشکوک بگردید و آنها را در این پرونده یاری نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنایی مامور پیشگیری Profiler Extended Edition HD v1 , 0 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1620
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی ماشین سواری CSR Racing v1.1.4 به همراه دیتا

 

 با ماشین رویایی خود به مسابقه بروید . CSR Racing ماشین سواری بی نظیری می باشد که حرکات نمایشی , گرافیک خیره کننده و گیم پلی فوق العاده را با هم در امیخته است .

ماشین های خود را با توربو ها , نیترو و وسایل آیرودینامیک ارتقا دهید تا بتوانید در مسابقه مقام اول را کسب کنید . 

یکی از ویژگی های دیگر این بازی این است که شما به غیر از مسابقه می توانید کار های دیگری از قبیل رانندگی آزاد در شهر انجام دهید . در بازی می توانید به گروه های مختلف ماشین سواری نیز ملحق شوید .

برای دانلود بازی CSR Racing و تصاویر بیشتری از محیط ان در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ماشین سواری CSR Racing v1 , 1 , 4 به همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 3878
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی ماجرایی Royal Revolt v1.5 + همراه با دیتا

 

Royal Revolt  یک بازی داستانی در مورد شاهزاده ای است که تاج و تختش توسط بستگانش تصرف شده و  او می خواهد تاج و تخت خود را باز پس بگیرد. و  همچنین شاهزاده در زمان حیات پدرش فنون جادو گری را آموخته و می تواند آنها را اجرا کند.

ویژگی های کلیدی

- هدایت نیرو های خود توسط صفحه لمسی نمایشگر
– سیر داستانی چالش ها



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , شبیه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ماجرایی Royal Revolt v1 , 5 + همراه با دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1058
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

 

دانلود بازی مسابقه ای و گرافیکی NEED FOR SPEED Shift v1.0.6 بدون نیاز به دیتا

 

سال هاست که نام بازی زیبا need for speed در بین طرفداران بازی های ماشین در کنسول های مختلف نقش بسته است حال میتوانید نسخه اندرویدی این بازی زیبا و گرافیکی را تجربه کنید! این بازی که از شرکت EA منتشر شده است از گرافیک فوق العاده ای برخوردار بوده و صداگذاری بازی هم قابل قبول بوده است. این بازی از سنسور های حرکتی برای کنترل ماشین بهره میبرد که حس یک رانندگی واقعی را برای بازیکن فرآهم می کند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مسابقه ای و گرافیکی NEED FOR SPEED Shift v1 , 0 , 6 بدون نیاز به دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 2484
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی رساندن حیوانات به خانه Bunny Mania 2 1.0.11

 

Bunny Mania 2 یک بازی فوق العاده زیبا و فکری می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما باید حیواناتی را که در تله شکارچیان و یا حیوانات وحشی گیر کرده اند بدون اینکه کوچکترین آسیب ببینند نجات و به خانه باز گردانید . این حیوانات بیشتر خرگوش می باشند که شما باید کمک کنید به خانه خود باز گردند. مراحل بازی به تدریج سخت تر خواهد شد. بازی دارای ۴ جهان مختلف و ۶۰ مرحله مختلف میباشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی رساندن حیوانات به خانه Bunny Mania 2 1 , 0 , 11 ,
:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی قهرمانان Herd Of Heroes v1.06

 

Herd Of Heroes یک بازی زیبا می باشد که در ان شما و دوستانتان به عنوان قهرمان باید علیه دکتر مبارزه کنید ! باید هر چه زودتر ارتش خود را برای مبارزه با دکتر آماده کنید. دکتر جدیدا دست به ساخت واکسنی زده است که گاو ها را مریض می کند و اکنون شما باید با ارتشی از گاوهای وحشی که در اختیار دارید به جنگ با دکتر بروید و او را ادب کنید. بازی دارای ۵ منطقه مختلف و ۳۰ مرحله زیبا و گرافیکی می باشد که در هر مرحله با چالش خاصی مواجه خواهید شد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , هیجان انگیز , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی قهرمانان Herd Of Heroes v1 , 06 ,
:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی هیجان انگیز Mini Z Racers v1.1

 

 راننده Z Racer خود را انتخاب کنید و برای مسابفه دادن در راه با دیگران بجنگید . هر راننده ای قدرت های ویژه ای دارد که می توانید از آن علیه دشمنان خود استفاده کنید .

شما می توانید از بازی کردن در ۱۶ مسیر در ۴ دنیا ی متفاوت و جذاب لذت ببرید .

- بیش از ۱۰ راننده بی نظیر 

- ۱۳ پاور اپ

 

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , هیجان انگیز , شتاب سنج , مسابقه ای , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی هیجان انگیز Mini Z Racers v1 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی فکری Pettsons Inventions 2 v1.11 به همراه دیتا

 

به آقای Pettson پیرمرد و گربه ی بامزه اش  Findus کمک کنید تا اختراع های بینظیرشان را تکمیل کنند .

قسمت های مختلف اختراع را بردارید و در جای خود قرار دهید و شاهد پیشرفت اختراعات باشید . بازی دارای محیط سرگرم کننده و بسیار جذابی می باشد و برای کودکان نیز بسیار مناسب می باشد .

بازی دارای بیش از ۳۷ مرحله جذاب و فکری می باشد . یکی از چالش های بازی اضافه شدن قسمت های بی کاربرد اختراع است که بازی کردن را سخت تر می کند و با تنظیم کردن سطح سختی تعداد این قطعات گول زننده تغییر می کنند .

- دارای ۳ زبان مختلف 

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط ان در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: Pettson's Inventions 2 v1 , 11 apk + obb, Pettsons Inventions 2 v1 , 11, دانلود بازی Pettson's Inventions 2 v1 , 11, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اچ دی اندروید, دانلود بازی فکری Pettson's Inventions 2 v1 , 11 به همراه دیتا, دانلود بازی فکری Pettson's Inventions 2 v1 , 11 به همراه دیتا برای اندروید, دانلود بازی فکری اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 989
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی گاو دونده Run Cow Run v1.30

 

ر وزی روزگاری در یک مزرعه دور افتاده گوساله ای زندگی می کرد که از سرنوشتش در مزرعه باخبر شده بود , به فرار بزرگی می زند و در راه فرار در حالی که توسط صاحب شرورش تعقیب میشود به مزرعه های دیگر میرود و حیوانات ان جا را هم آزاد میکند ولی مراقب است که به چنگ صاحب بد ذاتش نیوفتد چرا که وقتی به مزرعه برگردد تبدیل به یک استیک خوشمزه می شود! شما در بازی Run Cow Run نقش این گاو بازی را انجام می دهید و برای کسب امتیاز بیشتر سکه های بیشتر را جمع می کنید.

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , هیجان انگیز , شتاب سنج , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: Run Cow Run , Run Cow Run v1 , 30 , Run Cow Run v1 , 30 apk , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود بازی بدو گاو بدو , دانلود بازی های اندروید , دانلود بازی گاو دونده Run Cow Run v1 , 30 , دانلود بازی گاو دونده Run Cow Run v1 , 30 برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1397
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی هیجان انگیز MonsterUp v1.0

 

هیولا های کوچولو ی سرزمین Trello دوست دارند برای سرگرمی به بالا ترین نقطه ای که می توانند سعود کنند . به ان ها کمک کنید تا ارزو ی ان ها را براورده کنید .

با مهارت های پرش خود امتیاز بگیرید و هیولا های جدید را آزاد کنید . هر هیولا قدرت خاصی دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید .

برای دانلود بازی MonsterUp و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , شتاب سنج , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: MonsterUp , MonsterUp v1 , 0 , MonsterUp v1 , 0 apk , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی هیجان انگیز MonsterUp v1 , 0 , دانلود بازی هیجان انگیز MonsterUp v1 , 0 برای اندروید , دانلود بازی هیجان انگیز اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی فکری سودوکو Sudoku v1.1

 

سودوکو یکی از پرطرفدار ترین بازی های فکری دنیا می باشد . 

در این بازی شما باید جای های خالی را با اعداد ۱ تا ۹ طوری پر کنید که هیچ کدام از اعداد هر مربع ۳ * ۳ و هیچ کدام از اعداد یک ردیف و یک ستون یک سان نباشند . این بازی می تواند تمرین خوبی برای مغز باشد .

این بازی در عین سادگی بسیار جذاب می باشد .

بازی Sudoku دارای ۴ سطح سختی متفاوت می باشد . آسان , متوسط , سخت و بسیار سخت . شما در جدولی می توانید تعداد بازی های انجام شده تان را ببینید .

برای دانلود بازی Sudoku و تصاویر بیشتری از محیط ان در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: Sudoku , Sudoku v1 , 1 , Sudoku v1 , 1 apk , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی جدول سودوکو , دانلود بازی سودوکو برای اندروید , دانلود بازی فکری سودوکو Sudoku v1 , 1 , دانلود بازی فکری سودوکو Sudoku v1 , 1 برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی فکری Cut and Slice v7 04 2012

 

 

بازی Cut & slice یکی از بهترین بازی های فکری اندروید و از اعتیاد آور ترین آن ها می باشد .

مغزتان را با مراحل جذاب و فوق العاده این بازی زیبا تمرین دهید . برای بازی کردن cut & slice فقط باید شکل کارتونی که به شما داده می شود با بریدن به قطعات کاملا هم اندازه تقسیم کنید .

شما می توانید به ۲ شیوه بازی را انجام دهید . اگر مهارت زیادی در بازی کسب کرده اید می توانید با چند انگشت به طور هم زمان قطعات را ببرید یا تک تک آن ها را با دقت ببرید .

با رفتن مراحل مشکل دارید ؟ کلید Hint را بزنید ! شما در اول بازی ۲۵ Hint یا راهنمایی دارید . سعی کنید همه آن ها را استفاده نکنید و فقط در مراحلی که واقعا به آن نیاز دارید از آن به درستی استفاده کنید .

یکی از ویژگی های مطلوب بازی تعداد مراحل زیاد آن می باشد .

برای دانلود بازی Cut & slice و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فکری Cut and Slice v7_04_2012 ,
:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی هیجان انگیز Tappy Escape   Jump & Run v1.5

 

 اقای Bobcat در حال گشتن به دنبال tappy می باشد . به tappy کمک کنید تا از دست او فرار کند و در راه نیز میوه های خوش مزه را جمع کند .

سبک این بازی one touch می باشد و همانطور که از اسم آن پیداست باید با کلیک کردن روی صفحه از موانع بگذرید .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , رکوردزنی , هیجان انگیز , مسابقه ای , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی هیجان انگیز Tappy Escape – Jump & Run v1 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار اندروید Pou v1.2.16

 

Pou نام بازی پرطرفداریست که در این بازی میتوانید حیوان خانگی خود را انتخاب کرده و از آن مراقبت کنید و آن را کم کم بزرگ کنید.
اما اون قدرها هم که فکر می کنید کار راحتی ندارید …
شما باید روزی چند بار به این موجود دوست داشتنی که اسمش رو خودتون انتخاب کردید سر بزنید و به او درست مثل یک موجود زنده رسیدگی کنید.
مثلا باید به او غذا بدهید ، او  را بخوابانید ، او را با بازی های متنوع سرگرم کنید و او را حمام کنید !
اینها فقط تعدادی از مسئولیت های شما برای نگهداری از این موجود هست . اگر با توضیحات من هنوز قصد دانلود این بازی رو ندارید ، حتما داشتن ۴٫۸ ستاره در گوگل شما را وسوسه خواهد کرد!

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , شبیه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار اندروید Pou v1 , 2 , 16 ,
:: بازدید از این مطلب : 1240
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی زیبا و گرافیکی Mini Motor Racing HD v2.1.2

بدون نیاز به دیتا 

Mini Motor Racing بازی زیبا و گرافیکی میباشد که چندی قبل عرضه شد! این بازی شباهت زیادی به بازی محبوب reckles racing 2 دارد با ابن تفاوت که گرافیک ان به قدری افزایش یافته است که توجه عده ی زیادی را به خود اختصاص داده است! بازی در ۲ سبک ریسینگ و crash میباشد که هرکدام  جذابیت خاص خود را داراست.

- دارای مسابقات قهرمانی

- پیست ها و مسیر های جدید 

- ماشین های متعدد و کیفیت HD بازی

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , استراتژی , بازی HD , هیجان انگیز , مسابقه ای , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زیبا و گرافیکی Mini Motor Racing HD v2 , 1 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1002
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی موتور سواری MF3 Moto v1.2

 

 

در سری جدید این بازی موتور سواری شما باید در جنگل ها مسابقه دهید . این بازی به سبک Free Runner می باشد . در راه های بازی شما می توانید قدرت هایی را دریافت نمایید تا بتوانید امتیاز های بین راه را دریافت نمایید .

شما می توانید با طی کردن مسافت هایی به مراحل بالاتری راه پیدا کنید و چالش های بیشتری را تجربه کنید .

برای دانلود بازی MF3 Moto و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , هیجان انگیز , شتاب سنج , ماجرایی , مسابقه ای , ورزشی , شبیه ساز , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: MF3 Moto , MF3 Moto v1 , 2 , MF3 Moto v1 , 2 apk , دانلود بازی موتور سواری MF3 Moto v1 , 2 , دانلود بازی موتور سواری MF3 Moto v1 , 2 برای اندروید , دانلود بازی موتور سواری اندروید , دانلود بازی های اندروید , دانلود بازی ورزشی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی ورزشی هاکی Ice Rage v1.0.0

 

یکی از محبوب ترین بازی های iOS

بازی ورزشی Ice Rage یکی از بهترین بازی های هاکی در اسمارت فون ها می باشد و بیش از ۲ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد .

این بازی دارای شخصیت های با مزه ای می باشد و بازیکنان آن بازی را متفاوت از بازی های دیگر می کنند . شما می توانید بازی را چند نفره و یا تک نفره در رینگ یخی انجام دهید . بازی تک نفره به سه صورت می باشد که عبارت اند از :‌ تورنمنت , بازی سریع و جام حذفی .

- سازنده های جلوه های صوتی بازی سازندگان صدای بازی های معروفی مانند Max Payne و Alan Wake .

- گرافیک سه بعدی 

- بازی دونفره با یک دستگاه 

 

برای دانلود Ice Rage و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , هیجان انگیز , مسابقه ای , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: Ice Rage v1 , 0 , 0 , دانلود بازی Ice rage 1 , دانلود بازی ice rage برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اچ دی اندروید , دانلود بازی ورزشی هاکی Ice Rage v1 , 0 , 0 , دانلود بازی ورزشی هاکی Ice Rage v1 , 0 , 0 برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 868
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی والت قورباغه  Walt The Frog v1.0 همراه دیتا

 

در بازی زیبای Walt The Frog شما در یک ماموریت طولانی برای نجات دنیا می باشید. والت همیشه آرزو داشته است که به یک قهرمان واقعی تبدیل شود ، اما زمانی که یک سیاره مرموز با زمین برخورد می کند والت ناگهان خود را در میان رودخانه پیدا می کند. او متوجه می شود که زنبور های قاتل که از فضا آمده اند دوستان او را نابود کرده اند و حال نیز سعی در نابودی والت دارند. حال شما باید در این بازی با استفاده از زبان دراز والت تمام این زنبور ها و حشرات قاتل را بخورید و زمین را از شر این موجودات نجات دهید. بازی از گیم پلی زیبا و محیط فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: Walt The Frog v1 , 0 , Walt The Frog v1 , 0 اندروید , Walt The Frog v1 , 0 لینک مستقیم , Walt The Frog v1 , 0 مخصوص اندروید , Walt The Frog?! , Walt The Frog?! اندروید , اندروید Walt The Frog?! , دانلود بازی Walt The Frog v1 , 0 اندروید , دانلود بازی والت قورباغه Walt The Frog v1 , 0 همراه دیتا , دانلود ر , دانلود ر اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1014
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

 

دانلود بازی مبارزه ای Tekken Card Tournament v1.009

 

نسخه رسمی گوگل پلی

Tekken یک بازی مبارزه ای فوق العاده زیبا می باشد که در سبک بازی محبوب Street Fighter می باشد و از گرافیک بالایی برخوردار می باشد. در این بازی باید با انتخاب یکی از شخصیت ها به مبارزه با سایر رقبا بپردازد و انها را شکست دهید. با پیروز شدن در چند مرحله ایتم ها و شخصیت های زیادی برای شما باز خواهد شد. بازی دارای محیط ۳ بعدی زیبایی می باشد. از دیگر نکات مثبت بازی می توان به صداگذاری عالی ، گیم پلی روان و مراحل متنوع اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , ,
:: برچسب‌ها: Tekken Card Tournament v1 , 009 , Tekken Card Tournament v1 , 009 اندروید , Tekken Card Tournament v1 , 009 لینک مستقیم , Tekken Card Tournament v1 , 009 مخصوص اندروید , Tekken Card Tournament اندروید , Tekken Card Tournament مخصوص اندروید , اندروید Tekken Card Tournament , بازی Tekken Card Tournament لینک مستقیم , دانلود Tekken Card Tournament v1 , 009 , دانلود اخرین نسخه Tekken Card Tournament , نسخه رسمی Tekken Card Tournament v1 , 009 ,
:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای Enemy Strike 1.0.9 + پول بی نهایت

 

Enemy Strike یک بازی فوق العاده زیبا و اکشن با محیطی زیبا و گرافیک بالا می باشد که نسخه جدید آن را همراه با پول بی نهایت برای شما عزیزان قرار داده ایم. بیگانگان فضایی به زمین حمله کرده اند و تعداد بسیار زیادی از مردم را به قتل رسانده اند حال شما تنها فرد نظامی می باشید که نجان یافته است و باید برای نجات سایر بازماندگان و زمین خود را مجهز کنید و اماده جنگ با بیگانگان فضایی شوید. بازی دارای ۵ نوع گیم پلی مختلف می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: Enemy Strike 1 , 0 , 9 , Enemy Strike 1 , 0 , 9 اندروید , Enemy Strike 1 , 0 , 9 برای اندروید , Enemy Strike 1 , 0 , 9 لینک مستقیم , Enemy Strike 1 , 0 , 9 مخصوصو اندروید , اندروید Enemy Strike 1 , 0 , 9 , بازی Enemy Strike 1 , 0 , 9 اندروید , دانلود Enemy Strike 1 , 0 , 9 , دانلود Enemy Strike 1 , 0 , 9 اندروید , دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای Enemy Strike 1 , 0 , 9 + پول بی نهایت ,
:: بازدید از این مطلب : 10458
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی نبرد برج ها Battle Towers 1.21

 

Battle Towers یک بازی زیبای دفاعی می باشد که در ان شما باید از برج های خود در برابر دشمنان دفاع کنید تا کمترین آسیب به انها وارد شود. در این بازی باید با مدیریت سربازان خود در برابر هیولاها و موجودات بیگانه که به قلعه شما حمله می کنند دفاع کنید و به قلعه انها نیز حمله کنید و نابودشان کنید. دشمنان شما دارای قلعه های متفاوتی می باشند که با گذشت مراحل استحکام آنها بیشتر و تخریب انها کار دشواری می شود. بازی دارای ۴۵ مرحله زیبا و جذاب می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , اکشن , کلاسیک , ,
:: برچسب‌ها: Battle Towers 1 , 21 , Battle Towers 1 , 21 اندروید , Battle Towers 1 , 21 لینک مستقیم , Battle Towers اندروید , Battle Towers مخصوص اندروید , اندروید Battle Towers 1 , 21 , دانلود بازی Battle Towers , دانلود بازی Battle Towers 1 , 21 , دانلود بازی نبرد برج ها Battle Towers 1 , 21 ,
:: بازدید از این مطلب : 1254
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی جزیره شگفت انگیز Paradise Island 2.2.1

 

Paradise Island یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که اعتیاد آور می باشد! در این بازی زیبا شما باید وظیفه توسعه و کنترل یک جزیره توریستی فوق العاده زیبا را بر عهده بگیرید و آن را وسیع تر از قبل کنید. باید با ساخت بازار ، هتل ، پارک های آبی و اماکن تفریحی جزیره را وسیع تر کنید تا مسافران ثروتمند بیشتری به جزیره شما سفر کنند و پول بیشتری بدست آورید ، با پول بدست آمده می توانید جزیره را به یک بهشت واقعی تبدیل کنید و از آن لذت ببرید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , استراتژی , ,
:: برچسب‌ها: Paradise Island 2 , 2 , 1 , Paradise Island 2 , 2 , 1 اندروید , Paradise Island 2 , 2 , 1 برای گوشی های اندروید , Paradise Island 2 , 2 , 1 مخصوص اندروید , Paradise Island لینک مستقیم , Paradise Island مخصوص اندروید , دانلود Paradise Island 2 , 2 , 1 , دانلود بازی جزیره شگفت انگیز Paradise Island 2 , 2 , 1 , دانلود بازی جزیره شگفت انگیز Paradise Island 2 , 2 , 1 اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1236
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

بازی جذاب Medieval v2.2

 

 

هرف این بازی دفاع از قلعه تان در محیطی ساده و جذاب است .گرافیک خوب و صدای عالی از ویژگی های بازی می باشد . این بازی از بیشتر تبلت ها و گوشی ها پشتیبانی می کند . شما با گذراندن مراحل می توانید وسایل جدیدی تهیه کنید تا بتوانید مراحل بعدی را پشت سر بگذارید . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , استراتژی , تير اندازي , ,
:: برچسب‌ها: بازی جذاب Medieval v2 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی محبوب اندروید Candy Crush Saga

 

اگر از طرفداران بازی های  پازل گونه هستید ، بازی آبنبات های مچاله  به یکی از زیبا ترین سرگرمی های شما تبدیل میشود.
یک بازی پر طرفدار که در آن بیش از ۱۰۰ مرحله با انواع و اقسام آبنبات سرو کار دارید و باید آنها درست بچینید!
این بازی توانسته ۴٫۴ ستاره را از آن خود کند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , رکوردزنی , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی محبوب اندروید Candy Crush Saga ,
:: بازدید از این مطلب : 1442
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی کشتار ناتمام Overkill 2 v1.0 همراه دیتا

 

فایل نصبی جدید اضافه شد

Overkill یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای دوستداران تفنگ می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا  باید با اسلحه هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد، با دشمنان به مبارزه مسلحانه بپردازید. نشانه گیری دقیق و مدیریت بر مهمات خیلی مهم است چون ممکن است در بین درگیری، گلوله های شما به پایان برسد و تمام شدن مهمات در وسط یک جنگ، با خودکشی فرقی نخواهد داشت. بازی دارای مراحل متعدد و گرافیک بالایی می باشد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کشتار ناتمام Overkill 2 v1 , 0 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی جنگ های خونین Spawn Wars 2 v1.0.1

 

Spawn Wars 2 یک بازی فکری و اکشن می باشد که شما را به دنیای درون بدن انسان می برد! در این بازی زیبا شما به عنوان یکی از سلول های بدن یک انسان می باشید که باید برای دفاع از بدن در مقابل الودگی ها و میکروب ها تلاش کنید. در هر مرحله از بازی باید ماموریت هایی که به شما داده می شود را با موفقیت به پایان برسانید ، این ماموریت ها ممکن است شامل: دفاع ، حمله و یا کمک به سایر سلول ها باشد. این بازی با ۷ میلیون دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین بازی های اندروید به حساب می آید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , اکشن , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: Spawn Wars 2 , Spawn Wars 2 v1 , 0 , 1 اندروید , Spawn Wars 2 v1 , 0 , 1 لینک مستقیم , Spawn Wars 2 v1 , 0 , 1 مخصوصو گوشی اندروید , Spawn Wars 2 اندروید , Spawn Wars 2 لینک مستقیم , Spawn Wars 2 مخصوص اندروید , دانلود بازی Spawn Wars 2 , دانلود بازی Spawn Wars 2 اندروید , دانلود بازی جنگ های خونین Spawn Wars 2 v1 , 0 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

 

دانلود بازی هیجان انگیز و پرطرفدار Subway Surfers v1.9.0 + پول بی نهایت

 

در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید . شما می توانید شخصیت های مختلف را نیز آزاد کنید . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , رکوردزنی , هیجان انگیز , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: android games , galaxy tab , subway surfers , Subway Surfers 1 , 8 , 0 APK , Subway Surfers 1 , 8 , 0 برای اندروید , subway surfers v1 , 9 , 0 , اندرویدکده , بازی اندروید , دانلود Subway Surfers 1 , 8 , 0 , دانلود بازی آندروید با لینک مستقیم , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی هیجان انگیز Subway Surfers 1 , 8 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 2402
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی گرافیکی و زیبای Repulze v1.0.1 همراه دیتا

 

برای مسابقات هیجان انگیز و سرعتی آماده شوید. Repulze یک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که در آن شما به عنوان خلبان یک وسیله فضایی و عجیب می باشید. در این بازی زیبا شما باید به عنوان خلبان تست وسیله را در مسابقات و مسیر های مختلف با سرعت های بالا به حرکت در آورید تا برای انجام ماموریت خود آماده شود. بازی از گرافیک فوق العاده بالا و محیط زیبایی برخوردار می باشد. از دیگر امکانات بازی می توان به قابلیت بازی به صورت انلاین ، سازگاری با صفحه کلید گوشی Xperia Play و مراحل متعدد نام برد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: Repulze v1 , 0 , 1 , Repulze v1 , 0 , 1 اندروید , Repulze v1 , 0 , 1 مخصوصو اندروید , بازی Repulze v1 , 0 , 1 اندروید , بازی جدید برای اندروید , دانلود Repulze v1 , 0 , 1 , دانلود Repulze v1 , 0 , 1 مخصوص اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی جدید Repulze v1 , 0 , 1 , دانلود بازی گرافیکی و زیبای Repulze v1 , 0 , 1 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی محبوب ریمن Rayman Jungle Run v2.0.7 همراه دیتا

 

Rayman Jungle Run یک بازی فوق العاده زیبا و محبوب در گوگل پلی می باشد که طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. این بازی تاکنون جوایز زیادی را دریافت کرده است. در این بازی زیبا شما در نقش rayman می باشید وباید او را که مدام در حال دویدن می باشد کنترل کنید و از روی موانع مختلف رد کنید. بازی در هر مرحله شما را با چالشی مختلف روبرو خواهد کرد. از ویزگی های بازی می توان به داشتن مراحل متنوع زیاد ، گرافیک عالی و موسیقی متن فوق العاده زیبا ان اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , رکوردزنی , هیجان انگیز , ,
:: برچسب‌ها: Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 اندروید , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 با لینک مستقیم , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 برای اندروید , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 مخصوصو اندروید , ااندروید Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , دانلود Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , دانلود بازی Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , دانلود بازی محبوب ریمن Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1995
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی